جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

مقام‌های محلی: مشکلات پیش‌آمده در بدخشان با میانجی‌گری هیئت ریاست جمهوری حل گردیده است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

دفتر مطبوعاتی ولایت بدخشان از حل مشکلات پیش آمده در این ولایت و اعتراض‌های چند روزه خبر داده است.

دفتر مطبوعاتی مقام ولایت بدخشان در یک خبرنامه گفته است که روز گذشته(سه‌شنبه، 27 قوس) اسدالله فلاح، مولوی محمد جوره طاهری و محمد جان ایشان، مشاورین رییس جمهوری اسلامی افغانستان طی یک‌ کنفرانس خبری در مرکز این ولایت، از حل مشکلات پیش‌آماده چند روز گذشته در بدخشان خبر داده‌اند.

در روزهای گذشته، شماری از باشندگان مرکز ولایت بدخشان در اعتراضی دروازه مقام این ولایت را مسدود کرده و حکومت محلی این ولایت را به ناکارآمدی متهم کردند، اما والی بدخشان این اعتراض‌ها را سازمان‌دهی شده می‌خواند و می‌گوید این تظاهرات پس از آن راه‌اندازی شد که حکومت مانع ساخت و ساز غیرقانونی در شهر کهنه فیض‌آباد توسط افراد زورمند گردید.

badahshan

به دنبال این تنش‌ها، مشاورین ریاست جمهوری برای بررسی این تحولات به ولایت بدخشان رفتند.

این مشاورین در یک نشست خبری در شهر فیض‌آباد اعلام کردند که قضایای چند روز اخیر در ولایت بدخشان را به طور همه‌جانبه و تخنیکی بررسی کرده و هر کس که مقصر شناخته شود، مطابق قانون مجازات خواهد شد.

آقای فلاح در مورد تظاهرات‌های روزهای گذشته در مرکز ولایت بدخشان علیه مسئولین حکومت محلی گفته است: “این موضوع را از نزدیک بررسی کردیم و تمام خواست‌ها و پیشنهاد تظاهرکننده‌گان را شنیدیم به مرکز انتقال خواهیم داد و رییس جمهوری اسلامی افغانستان در مورد تصمیم خواهد گرفت”.

به گفته این مشاور رییس جمهوری افغانستان، طی پنج روز گذشته جریان کار ادارات دولتی در بدخشان مختل‌شده و مردم این ولایت با مشکلات زیادی روبه‌رو بودند که به زودی یک هیئت حقیقت یاب جهت بررسی این قضیه به بدخشان خواهد ‌آمد و بعد از بررسی تخنیکی این جریان، هر کسی که مقصر شناخته شود، با وی برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان