جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

سیستم دفاع موشکی اس ـ 300 روسیه تا دو هفته دیگر در اختیار ارتش سوریه

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت دفاع روسیه از فروش سیستم دفاع موشکی اس ـ 300 به ارتش سوریه خبر داده است.

این در حالی است که در ماه‌های گذشته، حملات هوایی و موشکی اسراییل، امریکا و متحدان اروپایی این کشور بر مواضع ارتش سوریه افزایش یافته است. در نتیجه یکی از این حملات اسراییل در هفته‌ گذشته، یک هواپیمای نظامی ارتش روسیه به صورت غیرعمد هدف سیستم دفاع موشکی سوریه قرار گرفت و تمام سرنشینان آن جان باختند.

s 300

حال، سرگئی شایگو، وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که کشورش سیستم دفاع موشکی اس ـ ۳۰۰ را طی دو هفته آینده به سوریه ارسال می‌کند.

آقای شایگو می‌گوید که مجموعه‌های اس-۳۰۰ از قدرت دفاعی بالایی برخوردار است و تحویل آن به ارتش سوریه، توانمندی دفاعی آن را بالا خواهد برد.

این مقام ارشد نظامی روسیه افزود: این تسلیحات می‌تواند اهداف را تا شعاع ۲۵۰ کیلومتر هدف قرار دهد.

شایگو همچنین خاطرنشان کرد که به عنوان تدبیر دیگر، مقرهای فرماندهی نظامی خود در سوریه را به سیستم خودکار مجهز می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان