جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

صیاد: معترضان مشکل‌شان را با کمیسیون شکایات انتخاباتی حل کنند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مسوولان کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان در واکنش به مسدود شدن دروازه‌ی این کمیسیون از سوی نامزدان حذف شده، می‌گویند، کسانی که اعتراض دارند، مانع کار کمیسیون انتخابات نشوند.

گلاجان عبدالبدیع صیاد، رئیس کمیسیون مستقل انتخابات بعد از ظهر امروز دوشنبه(22 اسد) در یک نشست خبری در کابل گفت که معترضان حق اعتراض دارند، اما نمی‌توانند با راه‌اندازی تظاهرات، روند انتخابات را مختل کنند.

آقای صیاد همچنان گفت: «معترضانی که اعتراض دارند، در چوکات قانون اعتراض کنند. معطل ساختن کار کمیسیون انتخابات خیانت ملی است. هر روزی را که از دست می‌دهیم، نمی‌توانیم ثبت‌نام کنندگان را شامل دیتابیس سازیم».

IEC

به گفته‌ی او، بستن هر روز دروازه‌ی کمیسیون انتخابات در مرکز و ولایات، برای کمیسیون انتخابات نگران‌کننده است.

رئیس کمیسیون مستقل انتخابات تأکید کرد که برای برگزاری انتخابات مجلس نمایندگان و انتخابات ریاست جمهوری آینده، آمادگی کامل دارند و اگر در برابر این روند مشکل خلق می‌شود، کمیسیون مسوول نیست.

او خاطرنشان کرد که معترضان مشکل خود را با کمیسیون شکایات انتخاباتی حل کنند و کمیسیون مستقل انتخابات بر اساس تقسیم اوقات از پیش اعلان شده، کار خود را انجام خواهد داد.

این در حالی است که صبح امروز دوشنبه (۲۲ اسد)، شماری از نامزدان حذف شده از سوی کمیسیون شکایات انتخاباتی، در برابر کمیسیون مستقل انتخابات دست به اعتراض زده و دروازه‌ی این کمیسیون را مسدود کرده‌اند.

این نامزدان و هواداران آن‌ها کمیسیون شکایات انتخاباتی را متهم کرده‌اند که شکایات علیه نامزدان حذف شده را به درستی بررسی نکرده و در این مورد برخورد سیاسی نموده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان