جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

شورای عالی صلح افغانستان گزارش روزنامه‌ی «امت» را رد کرد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

شورای عالی صلح افغانستان گزارش روزنامه‌ی اردو زبان «امت» چاپ پاکستان را که گفته بود که گروه طالبان برای آغاز مذاکرات مستقیم با ایالات متحده‌ی آمریکا شرایطی تعیین کرده، رد کرده است.

سید احسان طاهری، سخنگوی شورای عالی صلح افغانستان به خبرگزاری آوا گفته که موضوعاتی را که روزنامه‌ی امت گزارش داده، موضوعی نیست که حداقل گروه طالبان و هیأت آمریکایی سر آن بحث کرده باشد.

sayeed ehsan tahiri

آقای طاهری گفته که روزنامه‌های پاکستان جهت دولت خودشان را در نظر می‌گیرند.

او همچنان تأکید کرده که هیچ کسی نمی‌تواند مذاکرات صلح افغانستان را از مالکیت مردم کشور بگیرد. امروز تماس‌هایی هم که از سوی امریکا با رهبری گروه طالبان صورت می گیرد، به خاطر تسریع بخشیدن است.

این در حالی است که روز گذشته (دوشنبه، 8 اسد) روزنامه‌ی «امت» چاپ پاکستان با نشر گزارشی گفته بود که گفتگوهای مستقیم طالبان با آمریکا بدون نقش حکومت افغانستان، خروج نیروهای خارجی و واگذاری کنترول 13 ولایت به طالبان از مواردی است که گروه طالبان برای آغاز مذاکرات مستقیم با ایالات متحده‌ی آمریکا شرط گذاشته‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان