جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

تأکید شورای ولایتی غور بر توجه به وضعیت امنیتی این ولایت/ بزرگ‌‍راه غور ـ هرات مسدود است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

برخی از نمایندگان شورای ولایتی غور می گویند که با افزایش ناامنی‌ها در این ولایت، در صورتی که از سوی حکومت مرکزی نسبت به وضعیت این ولایت توجهی نشود، در آینده شهر فیروزکوه و شماری از شهرستان‌های این ولایت سقوط خواهد کرد.

حمیدالله متحد، یک عضو شورای ولایتی غور در گفتگو با خبرنامه، با آن‌که بیان می‌کند در حال حاضر تهدیدی متوجه شهر فیروزکوه نیست، اما می‌افزاید که شماری از شهرستان‌های این ولایت به شمول شهرستان دولینه و شهرک زیر تهدید طالبان قرار دارد و در صورتی که توجهی به وضعیت امنیتی این ولایت نشود، امکان سقوط این شهرستان‌ها در آینده نزدیک وجود دارد.

آقای متحد می‌گوید: «مردم غور با مشکلاتی زیادی روبرو هستند. از دو ماه به این‌سو بزرگ‌‍راه غور ـ هرات به روی ترافیک مسدود بوده و بزرگ‌راه غور ـ کابل نیز زیر تهدید گروه های مخالف دولت قرار دارد».

با این حال، عبدالحی خطیبی، سخنگوی والی غور به خبرنامه گفت که در حال حاضر هیچ تهدیدی متوجه شهر فیروزکوه نیست و گروه طالبان تا شعاع 45 کیلومتری از مرکز این شهر فاصله دارد.

Ghor and herat highway

آقای خطیبی برخی گزارش‌ها در مورد تهدید جدی حمله طالبان به شهر فیروزکوه را رد کرده و آن‌را بی‌اساس خواند.

او گفت که تنها در شهرستان‌های دولینه و شهرک این ولایت که محل فعالیت گروه تروریستی طالبان است، تهدید وجود دارد که تلاش می‌شود در آینده نزدیک عملیاتی به منظور سرکوب کامل مخالفان مسلح راه‌اندازی شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان